poniedziałek, 22 lipca 2013

Wróciłam nad morze

...po 5 latach niebywania w tamtych okolicach, postanowiliśmy, całkiem spontanicznie, znów pooddychać rześkim, jodowanym powietrzem. Pogoda nas zaskoczyła pozytywnie bardzo a czas spędzony razem, we trójkę jest nie do opisania:)
Były wspólne wyprawy na plażę, opalanie (dlaczego na czerwono, ja się pytam?), spacery, posiłki i rozmowy. Oglądaliśmy (ja szczególnie dziewczyny opalone na czekoladkę), podziwialiśmy, negowaliśmy też niektóre rzeczy - bo dlaczego do licha ryba nad morzem jest taka droga? Właśnie tam, gdzie jest jej pod dostatkiem? Tego nie potrafiliśmy sobie wytłumaczyć...Byliśmy świadkami różnych sytuacji, zarówno wesołych jak i smutnych, o których może kiedyś tu wspomnę, snuliśmy marzenia, plany, choć akurat to bardzo ostrożnie robiliśmy. Wsuwaliśmy desery jak opętani a gofry z bitą śmietaną do zimy pewnie będą mi w biodrach zalegać;) Było miło, rodzinnie i tak jak powinno być.




18 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki czas....uwielbiam morze...marzą mi się przynajmniej trzy dni nad naszym morzem....ale w tym roku raczej nie pojedziemy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, czas niezastąpiony niczym:)
      Nie smuć się, Wasze wakacje też będą fantastyczne, aby do września;)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia,zobacz jak to jest mieszkam nad morzem,ciągle chcę zrobić morską sesję a nie mam czasu.A Ty byłaś kilka dni i jakie masz piękne fotografie!!!Moje ostatnie to zimą zrobione w Debkach:)))Są u mnie na blogu:)Robione telefonem bo zapomniałam aparatu:)))Bez komentarza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Jak to mówią :"Szewc bez butów chodzi":))))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Dla mnie widza to piękne zdjęcia, dla Ciebie chwile warte zapamiętania, i sens życia. PIĘKNIE! Życzę byś częściej ładowała życiowe baterie, tak bardzo potrzebne rodzinie. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde, upss nie zmieniłam poczty ale wiesz, że to ja prawda?

      Usuń
    2. Dziękuję:*
      Ściskam i ja.

      Usuń
  4. Ładnie to być nad morzem i nie zajechać ? :P

    Cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze myślałam o Tobie mijając drogowskaz z napisem miasta M. ;)
      Ale sobie pomyślałam, że najpierw Ty mnie odwiedzisz, a co..;)
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia,,,bardzo,,,tylko spokój i natura,,,to lubię!
    Jak mi się marzy taki wyjazd,,,no ale nic z tego:)Może w przyszłym roku,,,oby inny wyjazd mi wypalił :))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Marzenia się spełniają przecież:)
      Trzymam kciuki za ten "inny" wyjazd:*

      Usuń
  6. Pieknie tu zostaje na duzej !

    zapraszam do mnie na licytacje i candy !
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Dziękuję za wizytę i zapraszam serdecznie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. No to udane :-) Ja co roku jadę na 2 tyg. nad morze :-) Od ok. 3 roku życia :-D
    My z mamą kochamy morze. Życzę więcej takich dni :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Tak, my też musimy częściej tam bywać...:)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  8. ..wakacje, wakacje, wakacje...właśnie się moje zaczynają..Oglądając Twoje cudne zdjęcia już nie moge wysiedzieć na .....:))))))..Pozdrowionka Kasieńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zatem odpoczywaj i relaksuj się na maxa;)
      Pozdrawiam serdecznie wszystkiego dobrego życząc:***

      Usuń
  9. ..do zobaczenia po 20 sierpnia...!!!!!buziaki



















    OdpowiedzUsuń