niedziela, 6 października 2013

W dzień gorącego lata...

...nasze spojrzenia zatrzymały się na ułamek sekundy, serce zabiło mi mocniej, miałam wrażenie, że wszyscy wokół słyszą, jak łomocze, motyle z brzucha zaczęły wylatywać uszami i nosem, bo się wszystkie tam nie mieściły, stałam jak zahipnotyzowana i ten stan mi bardzo odpowiadał...)
W ciepły, lipcowy dzień stanął obok mnie i tak stoi lat 16.
Wierzył, że spadająca gwiazda spełnia życzenia, tylko trzeba bardzo tego chcieć.
Spojrzałam w niebo i swoje życzenie wypowiedziałam....
Dziś wierzę w to i ja, tak samo jak w miłość od pierwszego wejrzenia.
 ♥♥♥
Uczymy się siebie nawzajem i szlifujemy codziennie razem ten diament, który małżeństwem się nazywa.
Mamy nadzieję, że u schyłku życia, z dumą, z uśmiechem na twarzy i łezką w oku będziemy to nasze wspólne dzieło podziwiać.
Cieszymy się każdym dniem i dziękujemy za niego.
Ja w jego sercu mieszkam, on w moim - nie włazimy do niego z butami, siadamy zawsze ostrożnie, z szacunkiem i zrozumieniem, i szanujemy to miejsce bardzo, bo nam ono udostępnione jest, i nie chcielibyśmy za nic na świecie, zastać tam kogoś innego, pomimo tego, że bardzo gościnni jesteśmy...

Wybraliśmy siebie na wspólną podróż w nieznane, na radość i na smutek, na gniew i przebaczanie, na każdą porę roku, na zawsze!








32 komentarze:

  1. ♥ samych dobrych pór roku i minut i ułamków sekund Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to napisałaś Kasiu...Wiele szczęśliwych chwil dla Was:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby ten zachwyt od pierwszego wejrzenia nie skończył się nigdy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie marzenie...
      Dziękuję ♥

      Usuń
  4. Wiesz Kasiu,nie wiem czy uwierzysz,ale chyba pisałam to na moim blogu,więc jest dowód że nie kłamie:)))Ja mojego męża spotkałam przypadkiem na wakacjach które spędzałam nad morzem,w końcu mam parę kilometrów.Leczyłam tam złamane serce po tym jak mnie zostawił chłopak,2 tygodnie w samotności i na przemyślenia.Spotkałam kolegę a on poznał mnie ze swoim kolegą,gdy go zobaczyłam i gdy usłyszałam:nie przedstawisz mnie swojej koleżance?Już byłam zakochana,Jak strzał,od tego czasu wierzę,że można się nagle zakochać,nie znając mężczyznę,jego charakteru,upodobań i tak kocham i żyję z moim najlepszym przyjacielem od 20 lat i ciągle jestem zakochana.Nawet nie zmieniły to tragedie i problemy,które nas dotknęły a gdy jest mi źle zawsze jest przy mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne to jest i bardzo się cieszę ze szczęścia Waszego i dobrze, że ta strzała amora wówczas przelatywała nad morzem :)
      Samych radosnych dni i miłości na wieki :*

      Usuń
  5. I każdego dnia następnego z tym ciepłem w sercu i motylami w brzuchu dla Was :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla Was :))))***

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty piszesz dziewczyno! W tych paru zdaniach zawarłaś wszystko to, co najważniejsze. Twoje słowa przeszywają na wylot ;)
    Samych radosnych dni i miłości nieskończonej!!!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zapraszam na konkurs, bo zgłoszenia nie widzę ;)

      Usuń
  8. Niedawno obchodziłam tak.ą samą rocznicę:-)
    Dużo, dużo wspólnych pięknych chwil Wam zyczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłości, szczęścia i zdrowia życzę na kolejne długie lata:)
      I dziękuję za wizytę, za życzenia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. szczęściary jesteśmy Kasia :)) jak patrzę na moich wielu moich znajomych ,którzy nie idą wspólną drogą chociaż związani tymi samymi węzłami co my to dziękuję Panu Bogu za to że akurat tego człowieka postawił na mojej drodze i że ja wyczułam ten moment w którym wiedziałam że to on ......chyba każda miłość zaczyna się od pierwszego spojrzenia w oczy wiesz ???? tak sobie pomyślałam ....teraz ....niby długo trwała nasza znajomość ,ale był taki moment kiedy jeszcze nie poznała nas ze sobą koleżanka .....wychodziłam ze sklepu a on minął mnie w drzwiach ....wtedy się zakochałam ,a los poznał nas ze sobą pół roku później :)))) wszystkiego dobrego kochani !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość od pierwszego wejrzenia - niby niepoważna, bo nie znasz tej drugiej osoby, jego wnętrza, charakteru a jednak wystarczy ci moment, by poczuć coś, co się miłością zwie;)
      Szczęściarami jesteśmy niezaprzeczalnie i wszystkim tego życzę!
      Dziękujemy i wzajemnie ♥

      Usuń
  10. pięknie napisałaś -życzę samych szczęśliwych chwil :)
    dodam tylko iż ja obchodzę 16 rocznicę w tym roku 26 grudnia.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylko, witaj! :))))
      Dziękuję i Wam też już życzę miłości na kolejne lata i szczęścia na każdy dzień:)
      Pozdrawiam serdecznie♥

      Usuń
  11. Kasiu pięknie piszesz o tej miłości :) Życzę Ci tego o czym napisałaś. Żebyście u schyłku życia spoglądając na siebie i za siebie czuli się dumni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu wszystkiego dobrego dla Was i niech te motyle w brzuchu towarzyszą Wam do końca życia :))))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę masz talent! ;)

    obserwuję ;>
    i zapraszam do mnie ---> www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam i zapraszam.
      K.

      Usuń
  14. Pięknie napisane. Za nami już 13 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystkiego najlepszego na kolejne lata życia!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Pięknie. Wymownie. I wszystko na temat. Wszystkiego dobrego i spełnionego :)

    OdpowiedzUsuń