czwartek, 17 października 2013

Wyniki konkursu

Witajcie:)

Dziś, zgodnie z zasadami konkursu - ogłoszenie wyników.
Zanim to nastąpi, chcę napisać, że :
1. DZIĘKUJĘ wszystkim za udział  w zabawie - cieszę się ogromnie, że odwiedziliście moje miejsce w sieci i zostawiliście swój ślad i mam nadzieję, że wrócicie tu jeszcze;)
2. WSZYSTKIE komentarze ujęły mnie swoją naturalnością, mądrością, ciepłem a Wy kreatywnością w pełnym tego słowa znaczeniu.
3. Rozbudziliście moją wyobraźnie maksymalnie - każdego z Was widziałam swoimi oczami leżących pod kocami, szyjących, słuchających muzyki, robiących z dziećmi ludziki, zjeżdżających na nartach, tańczących, piekących ciasta i wtulających się w ramiona połówek swoich;)nawet zapach kakao i herbaty malinowo - pomarańczowej czułam:)
4. Był też moment, że żałowałam, że konkurs ogłosiłam w tej wersji właśnie, zastanawiałam się, czy nie lepiej by było zrobić zwykłe losowanie, bo wybór najciekawszego komentarza był naprawdę trudny i żałuję, że nie mam tylu kul Cotton Ball Lights, by każdego z Was nimi obdarować....

Dziękuję bardzo mojej koleżance Dorocie za pomoc przy konkursie, poświęciła swój czas i energię, za co jestem Jej bardzo wdzięczna ♥
Dziękuję Pani Joannie z Cotton Ball Lights za włączenie się do konkursu i ufundowanie drugiej nagrody - sprawiła mi Pani ogromną radość :)

A teraz wyniki:

I miejsce (zestaw 20 kul Cotton Ball Lights)  - Mama Mirona

II miejsce (kupon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie http://www.cottonballlights.pl/) - Czokomorena

Nagrody wyróżnienia powędrują do:
MarchEwki i Oli - pasjatworzenia

GRATULUJĘ serdecznie i proszę o kontakt : kaan0@wp.pl

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że nie macie mi za złe, co?;)
Kolejny konkurs to już będzie losowanie, na bank!
Ściskam ♥







29 komentarzy:

  1. Nie będziesz losować, nie będziesz za wrażliwa jesteś, żeby nie docenić takich wpisów jak te, które wygrały :) Gratuluję serdecznie dziewczynom, a pióro Mamy Mirona uwielbiam więc mam osobistą satysfakcję, że właśnie ona wygrała - to znaczy, że mam dobry gust :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuuupi:))))Moja faworytka wygrała....i wiesz co???Fajny konkurs był:)))) Lubię takie...mów co chcesz ale samo losowanie nie ma tego czegoś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:)
      Pozdrawiam serdecznie i za pomoc dziękuję!

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo ;* Już piszę maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia byłaś bardo dzielna:). Gratuluje wszystkim,bo wszyscy pięnie pisaliście:). A wszczególności mamie Mirona,bo tego wpisu super sięczytało,wiedziałam że musi wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ♥
      Odwiedzaj mnie tu częściej ;)

      Usuń
  5. I ja dziękuję, i ja :) wiadomość zaraz ślę :) a zwycięzcom tym "najbardziej wygranym" gratuluję, cieszą tym bardziej, że zgodne z moim typem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i ja:)
      Pozdrawiam i gratuluję!

      Usuń
  6. no to i tu Kasia jesteśmy zgodne ,też obstawiałam Mamę Mirona ...nie do przebicia jest :)))))) ale wybór miałaś ciężki oj ciężki i za nic nie chciałabym go dokonywać :)))))) bo było wiele takich wpisów ,że żebyś mnie kroiła, to bym nie wiedziała ,który najlepszy z najlepszych :))))GRATULUJĘ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wybór ciężki był, fakt!
      Pozdrawiam Cię ♥

      Usuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;))) I wolę konkursy wybierane za myśl kreatywną niż losowanki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Gratuluję wylosowanym, dziękuję za wspaniały pomysł z wypowiedzią. bardzo pouczające.
    Pozdrawiam serdecznie -H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja:)
      Również pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:)

      Usuń
  10. Kochane!!! Bardzo, bardzo dziękuję za niesamowitą niespodziankę:) Gonię te marzenia i coś się zaczyna dziać! To fajne wyróżnienie, bo w konkursie było wiele niesamowitych i inspirujących opisów jesiennych wieczorów. Tym bardziej dziękuję Kasi i Dorotce za wybór "mojego wieczoru" - wiem, nie było łatwo! Wszystkim, którzy pod moim opisem oddali na mnie swój głos oraz pozostałym osobom biorącym udział w konkursie. Fajna to była zabawa, dziękuję raz jeszcze z serca co się wciąż się uśmiecha i trochę nie wierzy jeszcze:) Kule powędrują oczywiście do pokoju M., sprawcy całego zamieszania z pisaniem!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję serdecznie!
      Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu;)
      Ściskam♥

      Usuń
  11. Serdeczne gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu!!!!!! Bardzo ale to bardzo Ci dziękuję! :) ogromna to dla mnie RADOŚĆ!!!:) :-) buziaki posyłam!
    Wszystkim Dziewczynom Bardzo Gratuluję! :)
    Dziękuję jeszcze raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu!!!!!! Bardzo ale to bardzo Ci dziękuję! :) ogromna to dla mnie RADOŚĆ!!!:) :-) buziaki posyłam!
    Wszystkim Dziewczynom Bardzo Gratuluję! :)
    Dziękuję jeszcze raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Dziewczyn!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń