niedziela, 5 stycznia 2014

Życzę sobie...



Minęło nie wiem kiedy. 
Pamiętam, że będąc małą dziewczynką, marzyłam o tym wieku – tak odległy mi się wydawał i upragniony tak. Powtarzałam, że jak będę kobietą po trzydziestce, to w szpilkach będę chodzić, w sukienkach mini, paznokcie na czerwono pomaluję i będę damą…
Jestem po „upragnionej” trzydziestce, taki dzień jak ten do czterdziestki mnie przybliża i nic w sobie nie mam z tej damy, nic!
Jestem z każdym rokiem bardziej dojrzała (naturalne chyba), bardziej doświadczona życiem  i mądrzejsza. Jestem większą optymistką, bardziej pogodzoną z sobą. Umiem dostrzegać piękno wokół siebie, cieszyć się z małych rzeczy. Sztukę asertywności opanowałam do perfekcji, nie wejdę drugi raz do tej samej rzeki, nie zabiegam o sympatię innych, potrafię zobaczyć swoje niedoskonałości i pracować nad nimi. Cenię swoją indywidualną wartość i stale gonię marzenia. Wiem, że nie warto jest odkładać życia na potem, naprzeciw każdemu dniu należy wyjść  odważnie.
Osiągnęłam w życiu wiele i zamierzam osiągnąć jeszcze więcej. Poświęciłam na to swój czas i życie rodzinne, ale stałam się dzięki temu taka, jaką chciałam być, posiadłam takie umiejętności, o których marzyłam i takie cechy, których zazdrościłam innym;)

Dziś życzę sobie:

Uważnych oczu, które zawsze dostrzegą sprawy dnia codziennego.
Takich uszu, które wyłowią wszelkie przemilczenia.
Takich rąk, które nadal będą chętne do pomocy.
Mądrych słów wypowiedzianych we właściwym momencie i kochającego serca, któremu pozwolę prowadzić się przez dalsze życie.






34 komentarze:

  1. Kasiu, dla mnie jesteś idealnym człowiekiem...mądrym, pięknym (i nie mam tutaj na myśli tylko urody zewnętrznej), takim który dostrzega świat wokół siebie:)
    Niech się spełnią wszystkie Twoje życzenia:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kasiu! Spełnienia marzeń, życzeń.. wiele miłości, radości i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Hally ;). Wszystkiego najlepszego Kasiu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!!!! zdrowia i szczescia i optymizmu, ktorego jak widac wcale ci nie brakuje :) i sto lat! bo przeciez zycie jest takie piekne, nawet bez dam i szpilek ;) pozdrawiam serdecznie!
    aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez szpilek jest piękniejsze i łatwiejsze ;)
      Dziękuję Ci :)

      Usuń
  5. Kasiu to mnie pozostaje życzyć Ci spełnienia tych wszystkich życzeń ....!!!!i STO LAT na ich realizację !!!! pyyyyyyyyyyyyyszny tort !!!!! młaaaaaaaa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń Kasiczku jeszcze raz Ci życzę. Nie potrzebne są Ci szpilki, krótkie spódniczki, ani czerwone paznokcie ;) . To co masz jest o wiele piękniejsze! Sto lat! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiula takim dobrym duszom to musi się spełnić wszystko i basta!!! Tego Ci życzę.
    Ps. Wygląda na to, że jesteśmy rówieśnicami, bo ja tez w tm roku będę śwetowała 30 urodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, ja już dawno 30 skończyłam ;) Wczoraj 36...:)
      I dziękuję Ci ♥

      Usuń
  8. Bądź sobą, oryginał jest zawsze więcej wart niż kopia :); Najlepszego i dużo więcej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa, zapamiętam!
      Dziękuję Ci :)

      Usuń
  9. Kasiu:) Dużo zdrowia i spełnienia marzeń:)
    ....mam nadzieję, że za rok będę mogła o sobie napisać choć w połowie tak pozytywnie:))))
    Buziaki Kochana!!!:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki :*

      Usuń
  10. Jeszcze raz Kasiu wszystkiego co najlepsze dla Ciebie:))Pysznie wygląda torcik :) ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Torcik to dzieło mamy, pyszny był... :)

      Usuń
  11. Ja również dołączam się do życzeń wierszykiem....
    Żyj, nie licząc wcale lat,
    Wciąż z rozkoszą patrz na świat!
    Silę ducha, myśli, nóg
    Niech jak dotąd daje Bóg!
    Zawsze zdrowy, z lekarstw kpij
    I rozkosznie zawsze śnij!
    Niechaj młodość w duszy wre,
    Ogrzewając życie Twe!

    Sto Lat Kaan....... :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja Ci życzę z całego serca spełnienia marzeń!!!Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Ci się spełni,a torcik-szkoda,że nie można go teleportować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Szkoda, chętnie bym go wysłała w świat ;)

      Usuń
  14. Trafilam tu przypadkowo i wyjatkowo piekne zyczenia, ujely mnie - aby nie przegapic tego co wazne, co przy codziennym trudzie budujemy, aby slyszec tych ktorzy nawet nie prosza o nic, aby miec wystarczajaco duzo sily serca i madrosci aby wesprzec drugich gdy tego potrzebuja.
    Piekne ! Wielu lat w zdrowiu i szczesciu zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam zatem w swoich skromnych progach i zapraszam :)
      Za życzenia bardzo dziękuję :)

      Usuń
  15. Samych szczęśliwych dni życzę!
    Post jak zawsze, cudnie napisany.

    Wiesz kaan, chciałabym Cie kiedyś poznać w realnym świecie, bardzo bym chciała :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Świat jest mały, więc kto wie, może się kiedyś gdzieś spotkamy i mam nadzieję, ze się nie rozczarujesz ;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń